·536 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Temmuz 2019 16:17 Evet tam yarım saat önce Kır çiçeği tepesinde ki hayatıma son verip gerçeğe dönüş yaptım. Kitap çok güzeldi tadı damağında kaldı resmen.Beattie'nin mücadelesi aşkı müthişti.Siyah,beyaz ayrımının o dönemlerde ne kadar berbat bir şekilde olduğunu yazar o kadar güzel anlatmış ki hayran olmamak ve bu sığ düşünceye sinirlenmemek imkansızdı. Iki kadının yaşamı ve mücadelesi çok akıcı bir dilde anlatilmisti ama kitap sonundaki beklentim beni hayal kırıklığına uğrattı. Emma ve teyzesinin buluşma detaylarını sonrasında neler olduğunu bilmek isterdim (bence bunu haketmistik) herşeye rağmen çok güzeldi.