Frank ve Eric' in Telefon Görüşmesi:
"Bana nasıl olduğumu sormayacak mısın?"
"Evet, evet," dedim. "Nasılsın?"
"Çok kötü. Ya sen?"
"Fena değil. Neden kötüsün?"
"Çok umrumda sanki."
"Tabii umrumda. Ne oldu?"
"Seni ilgilendirmez. Bana başka bişey sor, hava nasıl ya da neredesin türünden şeyler. Hislerimin umrunda olmadığını biliyorum."
"Bazen düşüncelerimle hislerimin birbiriyle çeliştiği zamanlar oluyor, bu yüzden kafamın içinde pek çok insan olduğuna karar verdim."