·480 syf.····Okunma: 21 Temmuz 2019 19:50 Kitap gerçekten güzeldi. Yani çok ince işlenmiş ayrıntılar bağlantılı gayet güzel ve akıcıydı.Yazar bir şeyleri birbirine çok güzel bağlamış ve konuları açıklarken çok iyi örnekler vermişti.Bence yazarın tek sorunu biraz fazla uzatması okurken birazcık canım sıkılmış olabilir ama bu kesinlikle akıcı olmadığı anlamına gelmez.Okumanızı öneririm.Kitap ile kalın