Duyduklarımız mıydı bizi harekete geçiren yoksa içimizde bastırdığımız arzularımız mı? Olmasını istediğimiz fakat kendimize itiraf edemediğimiz şeyler açığa çıkınca mantığımızın mı yoksa duygularımızın mı bizleri yönlendirmesine izin vermeliydik? Önemli olan istediğimizi gerçekleştirmek mi yoksa gerçekleştirdikten sonra mutlulukla devam ettirebilmek mi? Bu sorular çerçevesinde ele alınan eser bana göre Shakespeare'in en düşündürücü eseridir tavsiye ederim