Katakterler şato ve ilgili olayları kendi hayal güçlerine ve pencerelerine göre şekillendirerek ifade buluyorlar. Şatoyla ilgili işleyişler karışık,ilerlemiyor,sistemin çarkları tıkanmış ama kısır döngüyle ilerliyor bir şekilde... Zihinlerinin döngüsünü biZlere resmeden ,sürekli konuşan ,çok konuşan insanlar var kitapta.. Bazen bu çok konuşan insanlardan sıkıldım bazen ilgi çekici buldum ama genel olarak benimseyemedim kitabı..Ne şatoymuş ,çokça boş konuşturmuş dedim kitabı bitirince 🤔