Yakın bir zamana kadar adından haberimin olmadığı, şimdi ise hayranı olduğum yazar/düşünür #dücanecündioğlu
Daha önce iki kitabını okumuştum ama Hz.İnsan kitabı daha ilk tanışmamız gibiydi... Tanıdım ve “bu zamana kadar neredeymiş “ dedim... O kadar etkileyici ki, kitabın tüm sayfalarının fotoğrafını çekip saklamak istedim. (Sakladım da ama tamamını değil :)) İçeriği çok geniş... “Konusu şu” diyemem sizlere ... Ama şunu söyleyebilirim ki; onun cümlelerine benzeyen bir başkasını daha görmedim...
Çok kitap okursunuz ama birkaç gözdeniz vardır ya İşte o gözdelerimden biri bu kitap... Tesadüfler iyiki var,
İyiki seninle karşılaşmışım kitabım...
Tavsiyemdir !!