Çok çok çok güzeldiii.Efsane bir finalle seri bitti ve karakterleri gerçekten çok özleyeceğim🥺 yazarların mizah anlayışına, kurgulama yeteneklerine hayranım. Çıkardıkları yeni serileri okumayı şimdiden iple çekmeye başladım.Bence bu seriye herkes bir şans vermeli🥰şimdiden tekrar okumak istiyorum.