·295 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Ağustos 2019 11:15 Yazarın okuduğum ilk kitabı oldu. Çok merak ettiğim yazarlardan birisiydi. Kitabı çok beğendim. Gayet akıcı ve yalın bir dili vardı. Kısa sürede bitirdim. Türkiye'nin kanayan sorunlarından çocuk gelini meselesine parmak basıyor. Cahilliğin, törenin nerelere vardığını, nasıl kötü sonuçlar doğurduğunu anlatıyor. Ben okurken Keder'in, Pembe'nin, Yusuf'un yaşadıklarına çok üzüldüm. Okumanızı tavsiye ederim. Keyifli okumalar.