10/10
·295 syf.··
Beğendi
·
2019 31. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 03 Ağustos 2019 11:15
Yazarın okuduğum ilk kitabı oldu. Çok merak ettiğim yazarlardan birisiydi. Kitabı çok beğendim. Gayet akıcı ve yalın bir dili vardı. Kısa sürede bitirdim. Türkiye'nin kanayan sorunlarından çocuk gelini meselesine parmak basıyor. Cahilliğin, törenin nerelere vardığını, nasıl kötü sonuçlar doğurduğunu anlatıyor. Ben okurken Keder'in, Pembe'nin, Yusuf'un yaşadıklarına çok üzüldüm. Okumanızı tavsiye ederim. Keyifli okumalar.
Pembe ve YusufCanan Tan · Doğan Kitap · 20147,8bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.