Kitabı okumadan önce muhakkak bilgi edinin. Franz Kafka böcek metaforu üzerinden, kişinin dışlanmışlığını sade ve net bir şekilde çok güzel anlatmış. Birçoğumuzun dönem dönem kendini Gregor Samsa gibi hissettiği, dışlanmış ve istenmeyen bir birey olduğunu düşündüğü olmuştur. Muhakkak okumanızı tavsiye ederim.