·344 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Temmuz 2019 11:13 Kitap genel anlamda harikaydi. Ustinsan ve yahudileri öldür kisimlarina bayildim. Almanlarin ustinsan olduklarini hep biliyordum zaten ama dile dokemiyordum neyse ki Nietzscheciğim dile dokmekle kalmayip kitap haline getirdi. Tabii ki ben kardeşi Elisabeth'in bana ozel getirdiği versiyonu okudum ama eminim sizin okuduğunuz normal versiyon ile aralarinda bir fark yoktur. Kitabi herkese tavsiye ederim.