Karantina nın birinci kitabını seviyorum benim en sevdiğim kitaplardan ikinci kitapta ise Onur ve Zeynep aşkına daha fazla yer verilmiş .Birinci kitapta Onur ve Zeynep aşkı pek yoktu zaten pek ben fanları değilim yani kitabı seviyorum ama daha çok polisiye tarafını seviyorum. 2. Kitabın sonu çok iyi bitti yanlız ne kadar aşk dolu sahne fazla olsa da sonu aksiyonlu bitti 3 kitabı okumamış olmama rağmen sonunu biliyorum :) 3. kitap daha iyi bitmiş bence neyse Karantina serisi güzel okuyun okutturun