·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Ağustos 2019 21:49 1984'ü yıllar evvel okuduğumda Orwell'in dehşet verici anlatımına hayran kalmış, diğer kitaplarını da derhal okumam gerektiğini düşünmüştüm. İlk aday Hayvan Çiftliği'ni okumak fırsatını yeni buldum. Orwell'e bir kez daha hayran kaldım. Bu kitabın sembolizmi o kadar net, anlatımı o kadar sade, mesajı o kadar anlaşılır ki yorum yapmaya gerek duymuyorum. Tek diyeceğim şu: 7 milyar insanın tamamının okuması gereken 10 kitap seçilse birisi bu olmalıydı.