·592 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Ağustos 2019 22:54 Bu kitap için çok uzun bir inceleme yapılabilir ancak ben onun yerine sadece kısa birkaç cümle yazacağım. Kitabı elime aldığımda ilk düşündüğüm sayfa sayısındaki çokluk dolayısıyla akıcı olması temennisiydi. Okumaya başlamak ise bambaşkaydı, ilk sayfalardan itibaren okudukça okumak istediğim bir kitap oldu, yarısını geçtikten sonra; ya acaba yavaş mı okusam da kitap bitmese diye düşündüm. Yani bu kitap sizi bilmem ama bittiği için benim üzüldüğüm bir kitap oldu. Her ne kadar yazarın diğer kitaplarını(fi,pi,çi) çok fazla değerli görmesem de bu kitap çok başka ve çok değerli. Savaşların bazı asilzadelerin yakınına bile uğramadığı bir coğrafyada vatanseverlerin hayatında neler yarattığını, yaşamlarının nasıl etkilediğini anlatan, anlattığı kadar da içine alan, yaşatan bir kitap olmuş. Ayrıca her sayfasından bir çok alıntı yapılabilir bir anlatıma ve etkili bir dile sahip bu kitap. Keyifli okumalar. Yüreğine sağlık Azra Kohen!!