Piraye
Puan vermedi·%44 (176/393 syf.)·
Kitabı daha yeni okuyorum.Ama söyleşi tarzında olması yavan bırakmış kitabı.Anlatımı zayıf bence.Nereye gider nasıl biter bilmiyorum okuyup göreceğiz. Romandan ziyade daha çok senaryo gibi ; Annem uzerime doğru yürüyor ben kalakalıyorum gibi..Ama baş karakter tiyatroya ilgisi olan bir kız,yazar o yüzden bu anlatımı yaptıysa da saygılar sonsuz
1000Kitap
PirayeCanan Tan · Doğan Kitap · 201650,4bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.