Puan vermedi·%44 (176/393 syf.)· Kitabı daha yeni okuyorum.Ama söyleşi tarzında olması yavan bırakmış kitabı.Anlatımı zayıf bence.Nereye gider nasıl biter bilmiyorum okuyup göreceğiz.
Romandan ziyade daha çok senaryo gibi ;
Annem uzerime doğru yürüyor ben kalakalıyorum gibi..Ama baş karakter tiyatroya ilgisi olan bir kız,yazar o yüzden bu anlatımı yaptıysa da saygılar sonsuz