Puan vermedi·496 syf.··
2019 52. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 06 Ağustos 2019 23:05
Merhaba; Serinin 3. Kitabını da bitirmiş olmak, sona yaklaştığını hissettirdiği için biraz üzücü. Çünkü geride sadece bir tane kitap kaldı. Akıcılık açısından ele almak gerekirse 1. Ve 2. Kitaba gore biraz daha yavaş ilerlediğini söykeyebilirim. Fakat asla zor okunan ilerlemeyen bir kitap diyemem. 3. Kitap da iç savaş tüm hızıyla devam ederken, artık yaprak dökümü başlıyor tanıdığımız karakterler arasında. Ve aslında 2. Kitapla okumaya başladığınız iç savaş siddetini biraz daha artırmış olarak devam ediyor. Sanırım artık savaş durumunda olmaktan yoruldular ve tahammülleri azalmaya başladikça, daha fazla acımasız olmaya başladılar. Üzlülerek, acıyarak okuduğum, edebi ve bilgi açısından dopdolu bir kitaptı. Hepinize keyifli okumalar diler, youtube kanalıma göz atmanızı rica ederim. youtube.com/channel/UCfOYAd...
Durgun Don - Cilt 3Mihail Şolohov · Yordam Edebiyat · 2021933 okunma
·
39 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.