9/10
·432 syf.··
Beğendi
·
2019 5. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 07 Ağustos 2019 10:22
Cok derin icerikli bir kitapti. Felsefe olmasina ragmen yormadan, kolaylikla okunabiliyor, alti cizilecek o kadar satir var ki, bu satirlardan yeni bir kitap yaratabilirsiniz. Kesinlikle tavsiye ederim. Insana hayati boyunca unutmayacagi fikirler asiliyor. Kitap bittikten sonra uzunca sure hakkinda birileriyle konusmak, uzerinde dusunmek istiyorsunuz. Kitabi bitirdikten sonra merakla filmini izlemek istedim ama sakin siz boyle bir hata yapmayin. Film sanki kitabi asagiliyor, Boyle bir kitap bu kadar siglastirilamaz, basite indirgenemezmis... Birakin Nietzsche ve diger karakterler kafanizda canlandigi gibi kalsin.
Nietzsche AğladığındaIrvin D. Yalom · Ayrıntı Yayınları · 202470bin okunma
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.