Sanirim bu kitabi farkli zamanlarda 10 kez okudum. Kisisel gelismek hic bu kadar eglenceli ve kahkahalarla olmamisti.
Bir kez yetmiyor, Kitapla yasaminizda tekrar ayaga kalkiyorsunuz, zamanla cokmeye basladiginizda hoop bir doz daha 'Evrenden Torpilim Var' tamam tekrar kalkiyorsunuz.
Bu bir basucu kitabidir, altini cizerek okuyun, zaman zaman acin kitabi altini cizdiginiz yerleri tekrar okuyun...