Richard Dawkins
8.2/10 · 4.112 okunma
·
5 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Berbat bir kitap, evimin köşesinde asılı duruyor, okuyup okuyup şükür duyuyorum Allah'a bu kadar kötü kitap yazmamış olduğum için.
Dostum gülünüp geçilecek tek şey senin yorumun.