Puan vermedi·124 syf.··
Beğendi
·
2019 18. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 16 Ağustos 2019 10:26
Her öykü de yazarın anlatımına şaşırarak okudum.İlk balta biraz karışık gelse de okudukça zevk almaya başladım. Yazar bir şey söylüyor ama asıl söylenen o değildir.Mesela; "Vida Veli elektrikçi de çalışıyordu ama lakabı ordan gelmiyordu." "Ben bu şarkıları duydum da mı unuttum,duymadım da duydum sandım hatırlamayınca da ondan unuttum sandım.Nerden bileyim nerden düştü aklıma." "Annem dilsizdi çok güzel şarkı söylerdi." Bazı öykülerin finalinde tek bir final olmuyor örneğin "Lan" öyküsü ve "Cana Kıymık" Kitapta ki her öykü hayattan bir parça anlatıyor bize. Ben bu kitabı arkadaş tavsiyesi üzerine okudum çok sevdim ve ben de kesinlikle tavsiye ediyorum.
Vicdan SızlarGüray Süngü · İz Yayıncılık · 2017711 okunma
·
36 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.