kitaba dün başladım bugün bitirdim. anlatımı çok güzel ve çok merak uyandiriciydi. noldu nolacak derken hemen bitti akıcı bir dili vardı. kurgusuda güzeldi ama kitabın sonunda Turklerle yabancıların farkını anlıyorsunuz. yok artık derken buluyorsunuz kendinizi