·125 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Ağustos 2019 13:58 Nazım Hikmet 'in o müthiş şiirinde, "akrep gibisin kardeşim" diye seslendiği o "küçük insan" ın yüzüne, ne kadar küçük ve zavallı olduğunu bir tokat gibi çarpan bir kitap bu.
Dünyanın her yerinde, her ülkede, her ideolojide, kötülüğün ve zulmün galip gelmesini sağlayan sıradan insanın küçük insanın öyküsü, düşünme biçimi ve günahları ortaya konuluyor.
Oysa 'küçük adam" içinde iyiye ve doğruya dair taşıdığı büyük potansiyeli bir görebilse belki de bu zulümler bitebilecek. " Ben kimim ki, benim bir düşüncem olabilir mi ki" demese birşeyler belki de değişecek. İçindeki doğruya giden büyük dehlizin derinliğinden başı dönmese.
Reich'i okuyun.