Puan vermedi·68 syf.··
Beğendi
·
2019 3. kitabı
Kitabı nedendir bilmem pek beğenemedim. Oysa büyük bir umutla alıp okumayı beklemiştim. (Okumasam da olurmuş yani.) Kitapta ne aşk ne de sevgi vardı hissttiğim tek şey saplantılı bir kadının yaptığı yanlışlar silsilesi içindeki ruh hali. Hal böyle olunca insan ister istemez kendine şu notu düşüyor : Sakın böyle saplantıyla kimseyi sevme! Yine de okuyacak olanlara iyi okumalar dilerim.
Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022266,7bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.