Puan vermedi·68 syf.··Beğendi
· Kitabı nedendir bilmem pek beğenemedim. Oysa büyük bir umutla alıp okumayı beklemiştim. (Okumasam da olurmuş yani.)
Kitapta ne aşk ne de sevgi vardı hissttiğim tek şey saplantılı bir kadının yaptığı yanlışlar silsilesi içindeki ruh hali. Hal böyle olunca insan ister istemez kendine şu notu düşüyor :
Sakın böyle saplantıyla kimseyi sevme!
Yine de okuyacak olanlara iyi okumalar dilerim.