Puan vermedi·55 syf.··Beğendi
· Anladım ki bazı kitapları çok büyütmemek gerek! Ermiş'te bunlardan biri...
İncelemeleri okuyanarak edinmiş sabırsızlıkla beklemiştim ama gel gör ki diğer okurlar gibi etkilemedi beni etkilemek şöyle dursun içşne bile çekmedi eser. Sanki okuduğum sıradan bir roman sıradan bir kitaptı... Hatta kendi kendime neden ben bu kitaptan etkilenmedim, etkilenemedim diye sormadım değil. Ama yine de bir kahve molasında hemencecik okuyup sindirilecek bir eser... İyi okumalar efendim