·80 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Ekim 2015 18:41 Satranç dan sonra okuduğum 2. Zweig romanı ve beni yine alıp alıp götürdü. Zweig in detaylı kurgudan uzak sayfa sayısı az bu kitapları nasıl olurda bu kadar derin olabiliyorlar hala sasiyorum. Kitabın konusu isminden belli zaten ama bu kısacık hikayede yenilmisligi, ihaneti, bağımlılığı, aşkı, kadınsı iniş çıkışları, fedakarlığı ve daha birçok duyguyu en derinden hissettiriyor. Zweig insanı tam onikiden vurabilen bir yazar her kitabını okumak için can atıyorum.