·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Ağustos 2019 18:40 Ve nihayet bitirebildim................... Ahmet Naç’ ın bu güzel kitabını bitirmekte neden geciktim ben de bilmiyorum. İlk kitabı gibi yine çok güzel. Çocuk gelişimi ve eğitimi ile ilgili çok güzel bilgiler veriyor. Özellikle yeni çocuk sahibi olan ve olacakların muhakkak okuması gerekiyor. Şiddetle tavsiye ediyorum.