Böğürtlen Kışı
Gerçekten güzel bir kitaptı.
Agapi'den sonra okumuş olduğum bir kitap.
Claire'in çocuğunu kaybetme hikayesi de Vera'nınki de çok acıklıydı.
Bu konu pek benim tarzım olmamasına rağmen bana kendini sevdirerek okutan bir kitaptı.
Dili akıcıydı, içerik güzel anlatılmıştı.
Kafada soru işareti kalmadan kitabın sonunda olaya noktayı koyuyor.