·480 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Ağustos 2019 12:39 Açıkçası ilk defa böyle bir tür okudum bu yüzden kitabı beğenip beğenmemek hakkında bir şey söyleyemiycem. Evet, bazı yerleri güzeldi ancak bazı yerleri gereksiz uzatılmıştı.
Elif Şafak kitaplarından İskender'i de okudum ve sanırım okuma tarzıma o daha yakındı.
Ancak Mimar Sinan gibi büyük bir insanın hayatından kısa kısa da olsa gerçek kısımlarını öğrenmek güzeldi...