Yakmak bir zevkti.
10/10
·175 syf.··
2019 3. kitabı
Fahrenheit 451.. Kağıdın yanma derecesi. Bu kitap alışılagelmişin çok dışında, henüz var olmayan bir dünya üzerine yazılmış. Bir tezatlık üzerine yazılmış. İtfaiyecilerin asıl görevinin yangın söndürmek değil yangın başlatmak olduğu bir dünya... Kulağa çok ilginç geliyor değil mi? Bu dünya robotlarla,duvar boyutundaki televizyonlarla,mutlu olduğunu sanan ama aslında mutluluğun ne olduğunu bilmeyen insanlarla dolu. Bu kitap insanı sorgulamaya, hayal kurmaya itiyor. Sahip olduğumuz şeylerin değerli olduğunu ve değer verdiğimiz şeylerin bazen kıymetini bilmediğimizi hatırlatıyor. Kitap aynı zamanda insanı ‘keşke’ ‘ya şöyle olsaydı’ demeye teşvik ediyor ve hayal gücünün sınırlarını zorluyor. kitapta bolca betimleme var ve okuduğum en güzel bilimkurgu romanlarından biri. Okunmasını tavsiye ederim Fahrenheit 451 Ray Bradbury
1000Kitap
Fahrenheit 451Ray Bradbury · DeBolsillo · 2006108,5bin okunma
·
2 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Çok beğenmiştim. Filmi de güzeldir.