2019da sanirim dunyanin sayili edebi sahislarindan oldugumdan kitaplari okuduktan sonra super imla ile incelemeler yazmisim. hala kitap okuyorum bu arada, sadece buraya cok degerli goruslerimi yazmiyordum ☠️sanirim bundan sonra burayi kullanicam ama eskisi gibi kasinti degil, kendi kendime biraktigim notlar tadinda olucak. zaten kimse okumıyo bi ben okuyom ve burayi not defteri olarak kullanmaya karsr verdim. bugun 18 aralik