·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ağustos 2019 02:51 Küçük Prens'i ikinci kez okudum ve bu sefer bir oturuşta değil biraz zamana yayarak okudum çünkü çok uzun zaman önce okumuştum ve tekrar okuduğumda yeni detaylar, yeni tatlar buldum kitapta. Onları sindire sindire devam ettim. Çok uzun bir zaman önce okuduğum için hatırlamadığım olaylar vardı. Kitabı okurken "Ya böyle bir olay olmuş muydu?" diye sordum kendi kendime :) Hatırlamadığım olaylar olduğu için yeniden okumak ilaç gibi geldi. Yine bir sürü cümlenin altını çizdim. Bence bu kitap asla eskimeyeceklerden.