·96 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Ağustos 2019 12:53 İlk okuduğum Marvel çizgi romanı. O yüzden fazla bir şey diyemeyeceğim. Ama ilke göre ortalama olduğunu düşünüyorum. Tek eleştirdiğim kısım karakterler resmen "Deadpool gel beni öldür." demiş. Bir sayfada bakıyoruz "Deadpool bizi de öldürecek!" diyorlar, diğer sayfada hemen ölüyorlar. Durun bi hele aceleniz ne.