Açıkçası çok saçma ve gereksiz bir kitaptı bana kattığı bir şey olmadı tamamen çelişkilerle dolu. Batın bölümlerini yazan kişiyle zahir bölümlerini yazan kişi nasıl aynı kişi olabilir anlamıyorum.zahir bölümü karakterlerinin hepsinden nefret ettim herkes birbirini aldatıyor.yazarda normalmiş gibi anlatmış saçma sapan.sonunda her şeyin düzelmesini yoluna girmesini istiyorsunuz öyle de bir şey olmadı.Yarım bırakmayı sevmediğimden okudum ama hiçte gerek yokmuş.Okumanızı tavsiye etmiyorum.