Karantina Serisi
5/10
·448 syf.··
2000 16. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 01 Ocak 2000 00:00
Karantina Serisine bir arkadaşım sayesinde başladım. Başlarda çok gizemliydi ve gizem 3. kitaba kadar da devam etti. Sadece beğenmediğim şeyler Onur'un ve Zeynep'in gerçekten bazı şeyleri abartıp , sürekli çekip gitmek istemeleri . Bunlar dışında bana en saçma gelen şey ise 3.kitabın sonuydu. Ciddi anlamda yazar kitabın devamını getirebilmek için çok saçma bir şey atmış ortaya. Sonuna geldiğimde "Bu kadarda olmaz artık!" dediğimi hatırlıyorum. Yazar kesinlikle 3. kitapta bu macerayı sonlandırmalıydı.
Karantina: Mahşerin Dört Atlısının HikayesiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201724,1bin okunma
·
1 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ama 3 final olsaydı bazı şeyler gizemli kalacaktı
Dide Odabaş
Gönderi Sahibi
Kitabın çıkmasını bekliyorum. 🍬