·355 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ağustos 2019 20:48 Kitabı ilk ismini duydukda tam farklı bir hikaye bekliyordum. Bekledigim gibi olmasa da güzel bir kitab okumuş oldum..İlk baştan bana "Şeker portakalındaki" Zezeyi hatırlatan Scout okumus gibi oldum..İkisininde anlatis ve anlatmak isteği farklı olsada.. Çocukları hayattaki adil ve durustlukle büyütmeyin ne kadar önemli olduğunu anlattı bana kitab.Hep ne olursa olsun doğruları doğru bir yolla savunmayı ve anlatmayı..Fikrimce Ebeveynlere çok yararlı bir Kitap.Bir çocuğun düşüncesini ap açık anlatıyor ..İy şanslar