Bu kitap, bir olayı anlatıyor... Fakat küçük, kısa bir olayı. Ama o kadar çok betimleme, o kadar çok karakter ayrıntısı var ki detayları okumaktan esas olayı kaçırmamak için fazlaca çaba sarf ediyorsunuz. Beğenmedim diyemem. Çok beğendim de diyemem. Çerez niyetine okunabilir sanırım.