Bence Sarah Jio'nun en iyi kitabı. Diğer kitaplarından, Mart Menekşeleri'nden aldığım kadar zevk alamadım. Bu kitabın en tatlı yanlarından biri de okuduktan sonra diğer Sarah Jio romanlarında, buradaki ana karakterlerin geleceklerin kesitler bulabiliyorsunuz. Güzel bir taktik aslında. Sırf bu yüzden bütün kitaplarını okumak istiyorum.