SABAHATTİN ALİ OLMAK İSTERDİM
8/10
·222 syf.··
Beğendi
·
2019 18. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 23 Ağustos 2019 19:22
Sabahattin Aliyi gerçekten çok seviyorum ve bütün kitaplarını okumak için de elimden geleni yapıyorum. İlk yazdığı kitap olan Kuyucaklı Yusuf benim en sevdiğim kitabı oldu resmen. Bence Kürk Mantolu Madonna çok abartılıyor yersiz övgü alıyor diye düşünüyorum Sabahattin ali sadece Kürk Mantolu Madonnadan ibaret değildir. Kitaba gelecek olursam konusundan bahsetmeyeceğim sadece bendeki etkileri bahsetmek istiyorum. Gerçekten bayıldım olay örgüsü çok güzel şekilde yansımış Kitapta kendinden bir şeyler bulmak beni çok mesut ediyor ben kendimi Yusuf da buldum hayata karşı dik duruşu sabrı,sevgisi,bağlılığı yaşadıklarına karşı dik duruşu gerçekten beni etkiledi yaşadım sizinde yaşamanızı çok isterim. Sabahattin alinin betimlemeleri her zamanki gibi insanın içine işliyor ve sizi içine çekiyor gerçekten çok başarılı bir yazar YORUMUM BU KADAR ARKADAŞLAR MESAJ KUTUM HER ZAMAN AÇIK KİTAP ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYORUM YORUM OLARAK DA YAZABİLİRSİNİZ...
1000Kitap
Kuyucaklı YusufSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2025211bin okunma
·
7 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Tebrik ederim çok güzel olmuş incelemeniz yüreğinize elinize sağlık 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Emine Yılmaz
Gönderi Sahibi
Çok teşekkür ederim