Kitabın ilk 60-70 sayfalık kısmı yazarın kurduğu dünyayı anlatıyor. Yaşam biçimini, yasakları, partinin görüşlerini... Bu nedenle sıkıcıydı ama daha sonrasında kitap sizi dünyasına çekiyor ve sanki sizde Winston'la beraber o dünyada yaşıyorsunuz.
Bence vermeyi istediği düşünceyi çok iyi bir şekilde anlatıyor.
Bu kitabı herkesin kesinlikle okuması gerektiğini düşünüyorum. Eminim herkes kendi dünyasından çok şey bulacak. Hatta kitabı bitirdikten sonra da yaşadığı olaylarda bu kitaptaki bazı olaylar aklına gelecek.