Yazarın dili çok akıcı ve duru, güzel bir anlatıma sahip.
Daha macera dolu ve daha korkutucu , gizemli bir kitap olarak bekliyordum.
Kitabın verdiği mesaj, insanların korkuları kendi bakış açılarına göre değişir . Her olayın iç yüzü göründüğünden de farklıdır.
Kitabı okuyup bitirdiğimde ben ne okudum dediğim bir kitap :(