Mavi Kuş-Mustafa Kutlu
7/10
·211 syf.··
2019 3. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 23 Ağustos 2019 21:04
İlk başta yazarın bizimle bir anlatıcı gibi konuşması garibime gitmişti ancak sonrasında alıştım hatta hoşuma gitmeye başladı. Kitabın ilk kısmındaki bol tasvirli mahalle tanıtımı bölümü çok gereksiz ve yorucuydu. Onun dışında her şey harikaydı. Kitabın akıcılığı, karakterlerin ilginçliği, hikayenin okuyucuya geçmesi... Ama maalesef kitabın sonu çok kötüydü. O kadar beğenmedim ki kitabın son 7 sayfasını okumasaydım ve kitap böyle bitti denilse daha mutlu olurdum sanırım. Her ne kadar sonunu beğenmesem de kitabın samimiyeti çok tatlıydı. Kendini otobüsün içinde ve olan biteni izliyor hissine kapılıyorsunuz. Sizi çok yormayacak aynı zamanda sıkmayacak bir kitap. Keşke sonu böyle bitmeseydi..
Mavi KuşMustafa Kutlu · Dergâh Yayınları · 201114,9bin okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.