Puan vermedi·128 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Ağustos 2019 01:14 Tezer Özlü.. Hüzünlü kadınlarımızdan. Çok sevdim, her satırını okurken bir kadın olarak kendimi buldum. Duyguları ifade ediş biçimi, kitabın akışı ve her şey harikaydı. Okurken hiç sıkılmadım. Belki de benzer hisleri yaşadığım içindir. Kitabı okurken tanımayanlar Pavese ile tanışacaklar ve Tezer Özlü'nün duygu ve düşüncelerini Pavese'nin sözleri ile harmanladığını göreceksiniz. Bu da kitaba ayrı bir zenginlik katmış. Evet.. kitabı okumanızı tavsiye ediyorum.