·424 syf.····Okunma: 24 Ağustos 2017 21:11 Konusu, üslubu ve akıcılığı kötü. Çok anlam yüklü veya mesajlar veren bir kitap değil ya da ben anlamadım. Hangi akılla para verip aldıysam bu kitabı. Genel olarak Elif Şafak'ın kitapları beni sarmıyor. Sırf emeğe duyduğum saygıdan ve kızlık mevzusunda ki cahilleri yerdiği için bu puanı verdim.