8/10
·304 syf.··
Beğendi
·
2019 45. kitabı
·
26 saatte okudu
·
Okunma: 25 Ağustos 2019 21:36
Aydınlıkta (Heart in Darkness Serisi 2) Laura Kaye, İlk kitaba göre daha iyiydi diyebilirim. Özelikle kızımız. Asansör ile başlayan aşk son hız devam ediyor sonrası korkular ve beklenen tavırlar şaşırmadim ama özelikle caden den beklediğim şeydi. tek söyleyeceğim herkes Kızımız kadar iyi olamaz Her neyse kitabı beğendim daha aşkla doluydu.
AydınlıktaLaura Kaye · Novella Yayınları · 2016302 okunma
·
75 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.