·136 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Ağustos 2019 08:36 Kitabı okurken kendinizi o köyün içinde hissediyorsunuz, o zorlukları birer birer siz de yaşıyorsunuzü, ve Tolunay'ın çektiği acıları siz de hissediyorsunuz. Muhteşem bir kitaptı. Herkese tavsiye ederim!