·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Ağustos 2019 11:21 Aşırı sürükleyici, bende Sovyetler Birliğini araştırma istediği doğuran ve okurken sinir krizleri geçirten bir kitap. Bir sayfadan bile sıkılmadan okudum. Stalin dönemini başka şeyler üzerinden çok zekice anlatmış. George Orwell'ın da hayal gücüne ve zekasına hayran kaldım.