Puan vermedi·256 syf.··Beğendi
· Kayaların içinden fışkıran bir ağaç gibi Frida'nın zorlu hayat hikayesi. Onun yaşam koşullarını sıradan bir insan yaşasaydı adını asla duymayacağımız sıradan bir fani olarak yaşamını sonlandırırdı sanırım. Frida'ya hayranlığım biraz daha arttı. İlk defa bir kitaba yorum yapma ihtiyacı hissettim nedense..
Nazan Hanım da çok güzel anlatmış. :)