·225 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Ağustos 2019 23:47 Zaman zaman bir ormanda sabahtan akşama kadar yürüyüş yapıyorum, eskiden tek başıma veya bir iki kişi ile daha çok yapıyordum, tabi akşam şehirde, evinde olacağını bilmek ile sonu belirsiz bir yola çıkmak aynı şey değil ancak yine de bütünüyle şehirden uzaklaşma konusunda bir fikir veriyor. İşte bu basit günübirlik macera bile doğa ile bütün olma konusunda bir deneyim kazandırıyor ve herşeyi geride bırakabilme düşüncesinin imkansız olmadığını gösteriyor. Kitap bunlardan çok daha ötesinde dünyanın gerçek insanlar kabilesini, yaşantısını, doğa ve tanrısal birliğini ve aborjinleri anlatıyor, şehir ve getirdiği yapay kavramlar konusunda insanın aklında bir soru işareti bırakıyor. Mutlaka okunmalı ancak herkeste aynı etkiyi bırakması mümkün değil.