Çok anlamlı ve bir o kadar da güzel bir kitaptı. Aslında bayadır okumak istiyordum ama sıkılıp bitirtmemekten korkuyordum en sonunda okumaya karar verdim ve zaten başlar başlamaz aktı gitti ve kitabı sadece 4 günde bitirdim ikinci kitabı merkla okumayı bekliyorum.