Florasan Gúl
@Florasangul
Takip Et
6/10
·
64 syf.
·
Kitabı okudu
·
2019 2. kitabı
İçinde kısa kısa bazen çok beğendiğim bazen de saçma bulduğum ama üzerinden biraz geçtikten sonra tekrar okuduğumda anladığım güzel kesitler vardı. Özelliklede “7. Benlik” kesiti çok güzeldi.
Din
Meczup
Halil Cibran · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2025
22bin okunma
10 beğeni
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap