Bu kitap engel üzerine yazılmış. "Hiç bir engel aşılamayacak kadar büyük değildir" adlı tema üzerine yazılmış gibi. Ve ben gerçekten çok beğendim Bora şirket ortaklığı yüzünden evlenmek zorunda. Ve ailesinin uygun gördüğü Nehir kızımız ile evleniyor. Birbirinden pek hoşlanmayan bu mavi kuş ve kafesi zaman geçtikçe birbirine alışıyor ve ayrı kalmaya dayanamayacak hale geliyorlar. Nehir bir trafik kazası nedeniyle yürüyemeyen genç bir kız. Bora ise hayatı laylaylom yaşamaya alışmış bir genç oğlan. Kitabın başlarında çok güldüm. Diyaloglar ve karakterler ciddi anlamda çok eglenceliler. Sonlara doğru ise üzüldüm ben. Fakat kesinlikle tavsiye ettiğim bir kitap. Kitaplar dostunuz olsun